John Sheppard

John Sheppard, major letectva Spojených států (USAF), je vynikající pilot, který se stal po smrti plukovníka Sumnera (a nyní jen díky protekci vedoucí expedice doktorky Weirové) řídícím důstojníkem vojenských sil ve městě Atlantis. Také velí vlajkovému průzkumnému týmu expedice Atlantis.
Sheppard, původně umístěný na antarktické letecké základně McMurdo, byl pověřen úkolem dovézt generála O'Neilla na nově objevenou základnu Antiků, která se nachází hluboko pod ledem. Tam objevil, ze vlastní vzácný gen, která mu umožňuje používat antickou technologii. Navíc ho má tak silný, že mu umožňuje, narozdíl od ostatních, tuto technologii používat úplně přirozeně bez potíží a bez nutné větší dávky koncentrace (která je třeba nutná u dr. Becketta). Vedoucí expedice dr. Weirová se ho rozhodla vzít do svého týmu i přes jeho škraloup ve vojenské kariéře, kdy neuposlechl přímý rozkaz, a na vlastní pěst se v Afgánistánu vydal zachránit dva své kolegy.
John je celkem šlechetná osoba, která se ale nebojí vyjádřit nahlas své názory. Také si zakládá na důvěryhodnosti, díky níž přesvědčil Ronona Dexe, aby se přidal do jeho týmu po ztrátě poručíka Aidena Forda namísto toho, aby ho zabil.






Zpět na STARGATE ATLANTIS | FLASH INDEX | NONFLASH INDEX


Vytvořil sg1.cz tým.